Haal jij wel het maximale uit jouw campagnes? Ik breng het in kaart
Vallen de resultaten tegen, maar weet je niet waardoor dit komt? Ben je benieuwd of jouw Google Ads specialist wel het onderste uit de kan haalt? Of voel je aan alles dat er meer uit jouw campagnes te halen valt – maar weet je niet hoe? Ik breng het voor je in kaart met een diepgaande Google Ads audit – vanaf € 2500.
Ik werk samen met de mooiste bedrijven
Mag ik jou toevoegen aan het lijstje?
Hi! Ik ben Bob Meijer.
Als Google Ads specialist help ik ambiteuze bedrijven het maximale uit Google Ads te halen. Ik werk voor een select aantal klanten en ben op dit moment verantwoordelijk voor meer dan € 1.500.000 per maand aan ad spend.
Door de jaren heen heb ik aan meer dan 100 Google Ads accounts mogen werken. Vaak uitdagende accounts van mooie namen, waaronder Weight Watchers, Louwman, Harley Davidson, KPMG, Schoonenberg en meer.
Daarnaast geef ik ook Google Ads trainingen en 1-op-1 coaching sessies op maat. Daarin deel ik mijn kennis met beginnende tot zeer gevorderde Google Ads adverteerders. Zo leren zij de fijne kneepjes van het vak.
Herken je dit?
- Je Google Ads campagnes presteren goed, maar gevoelsmatig laat je kansen liggen.
- Je vraagt je af of jouw Google Ads campagnes wel op een juiste manier worden gemanaged.
- De nieuwe features vliegen je om te oren, maar weet niet welke relevant zijn voor jouw account.
- De resultaten vallen tegen, maar je weet niet waardoor dit komt en weet niet waar je moet zoeken.
Ik haal de onderste steen boven.
Bij mij ontvang je geen geautomatiseerde audit op een A4’tje, maar een uitgebreide audit op maat. De meeste audits die ik oplever bevatten meer dan 25 pagina’s aan inhoudelijke checks die relevant zijn voor jouw account.
Voordat ik met de audit begin en het gehele Google Ads account uitpluis, wil ik weten wat je doelstellingen zijn. Hierdoor kan ik mijn audit afstemmen op jouw strategie en targets. Ligt de nadruk bijvoorbeeld op het maximaliseren van conversies binnen een bepaalde tCPA/tROAS?
Vervolgens ga ik aan de slag met de audit. Ik beoordeel de historische prestaties, kijk waar onnodige kosten worden gemaakt en ga vooral op zoek naar onbenut potentieel.
Kom erachter waar jij kansen laat liggen.
Ik beoordeel historische prestaties, kijk waar onnodige kosten worden gemaakt en ga vooral op zoek naar onbenut potentieel.